loading...

سیلِ اشک

بازدید : 12
يکشنبه 31 ارديبهشت 1402 زمان : 11:18

بررسي شرايط دريافت اقامت و مهاجرت به کانادا !

کانادا يکي از زيباترين و توسعه يافته‌ترين کشورهاست و همين موضوع، افراد زيادي را براي اقامت و مهاجرت به کانادا ترغيب کرده است. اين کشور که واقع در آمريکاست، برنامه‌هاي زيادي براي جذب سرمايه و استعدادها از سرتاسر جهان دارد و طي همين سياست‌ها، توانسته حتي از آمريکا و کشورهاي اروپايي هم از نظر محبوبيت بين مهاجران، پيشي بگيرد. يک مزيت مهم که اشخاص زيادي را به برنامه ريزي براي اقامت و مهاجرت به کانادا تشويق کرده، روش‌هاي متنوعيست که براي اقدام وجود دارد؛ با هر سرمايه، ايده و استعدادي که داشته باشيد ميتوانيد راهي براي اقامت در کانادا پيدا کنيد.

چرا کانادا بهترين کشور براي مهاجرت است؟!

اگر بگوييم کانادا بهترين و مهاجرپذيرترين کشور در جهان است، مبالغه‌اي در کار نيست! وقتي مي‌گوييم مهاجرپذير يعني دولت کانادا از طريق جذب مهاجر باعث پيشرفت و توسعه‌ي بيشتر کشور خود مي‌شود و از طرفي امکانات و فراواني را در اختيار مهاجرانش قرار مي‌دهد تا اقامت در کانادا را تبديل به هدف و روياي اشخاصي کند که به هر دليلي به فکر ترک کشور خود هستند.

اگر بخواهيم به طور کلي نتيجه‌گيري از اين مقاله داشته باشيم بايد گفت اگر تمکن مالي کافي براي پوشش هزينه‌هاي اين کشور داشته باشيد، زندگي آرام و مرفه در اين کشور برايتان تضمين شده است و مزاياي اقامت در کانادا آنقدر متعدد و حائز اهميت است که مي‌توان از معايب آن چشم‌پوشي کرد.

روش‌ هاي مهاجرت به کانادا

کانادا سالهاست قصد دارد بخش عظيمي از کمبود جمعيت خود را از طريق جذب مهاجر جبران کند؛ طبق اين برنامه تا چندين سال سياست هاي جذب مهاجر اجرا خواهند شد. نکته ي مثبتي که در اين برنامه ها وجود دارد اين است که شما از هر قشر و گروهي که باشيد رهي براي ورود به کانادا خواهيد يافت؛ البته اگر شرايط و شايستگي‌هاي لازم را داشته باشيد. ليست زير شامل رو‌ش‌هاي مهاجرت به کاناداست که با کليک روي هر کدام، ميتوانيد توضيحات مربوطه را مطالعه کنيد.

مهاجرت کاري به کانادا

مهاجرت کاري به کانادا يک روش مناسب براي مهاجرت است چرا که کانادا به فکر جذب نيروي کار خبره و باتجربه‌ي خارجي از طريق روش‌هاي مختلف و همچنين جذب کارآفرين براي ايجاد اشتغال براي شهروندان کانادايي است.

برخي از شرايط مهم و مشترک اخذ ويزاي کار کانادا در جدول زير آورده شده است؛

عنوان

محدوديت

سن

50- سال

سابقه کاري

1+ سال

مدرک تحصيلي

حداقل ديپلم

سطح زبان

آيلتس 5+

امتياز (از 100)

67

همانطور که گفته شد، کانادا در حال حاضر بازار کار خوبي دارد، اما طي يک آمار، موارد زير بيشترين موقعيت‌هاي شغلي باز و بالاترين حقوق را دارند؛

  • مشاغل پزشکي و داروسازي
  • مشاغل مديريتي و MBA
  • مشاغل حوزه فناوري
  • علوم مهندسي
  • مشاغل فني
  • مالي و اداري
  • وکالت و حقوق
  • بازاريابي و ارتباط با مشتري

x3_0rer.jpg

مهاجرت تحصيلي به کانادا

مهاجرت تحصيلي به کانادا از روش‌هايي است که به ويژه بين دانشجويان ايراني، بسيار محبوب است. رنک علمي بالاي دانشگاه‌هاي کانادا باعث شده تا هر دانشجويي در دنيا، آرزوي تحصيل در کانادا را داشته باشد.

مهاجرت تحصيلي به کانادا، به تنهايي نمي‌تواند تضميني بر اخذ اقامت دائم باشد اما قطعا مقدمه‌ي خوبي براي رسيدن به آن است. مهاجرت تحصيلي اصولا در مقاطع ارشد و دکترا انجام مي‌شود و در هر مقطع نياز به معدل بالاي ?? مقطع قبلي و آيلتس حداقل ? داريد. هزينه تحصيل نيز بسته به مقطع و رشته تحصيلي متفاوت است. اگر مي‌خواهيد دقيق‌تر و جزئي‌تر درباره‌ي اين روش مهاجرت بخوانيد، شما را به مطالعه‌ي صفحه‌ي مهاجرت تحصيلي به کانادا دعوت مي‌کنيم.

مهاجرت از طريق سرمايه گذاري

ويزاي سرمايه گذاري کانادا به افرادي اعطا مي‌شود که از طرق مختلف حد مشخصي از سرمايه را به اقتصاد اين کشور تزريق کنند. رايج ترين روش‌هاي سرمايه‌گذاري عبارتند از استارتاپ، کارآفريني و سرمايه گذاري استاني.

دو مورد اول به مدرک ليسانس، امتياز کافي و حداکثر ?? سال سن نياز دارد اما سرمايه گذاري استاني هيچ يک از اين شرايط را ندارد. در جدول زير حداقل سرمايه مورد نياز هر روش را بررسي مي‌کنيم؛

عنوان

حداقل سرمايه

استارتاپ

30 هزاردلار

کارآفريني

100 هزار دلار

استان کبک

2.1 ميليون دلار

بريتيش کلمبيا

200 هزار دلار

نواسکوشيا

150 هزار دلار

همانطور که مشاهده کرديد، ارزان ترين روش سرمايه گذاري در کانادا، تاسيس استارتاپ است.

اکسپرس اينتري

اکسپرس اينتري از بهترين روش‌هاي مهاحرت به کانادا مي‌باشد که همانطور که از نامش پيداست، سريعترين راه است و کانديدهايي که از اين طريق اقدام مي‌کنند در کمتر از ? ماه موفق به کسب اقامت کانادا خواهند شد. سه جريان مختلف در برنامه اکسپرس اينتري تعريف شده که کانادا قصد دارد از طريق آن‌ها ???/??? مهاجر جذب کند. اين سه جريان عبارتند از:

  • کارگر ماهر فدرال (FSW)
  • کلاس تجربه کانادايي (CEC)
  • مشاغل ماهر کانادا (FST)

اگر واجد شرايط يکي از اين سه جريان باشيد، مي‌توانيد براي ساخت يک پروفايل آنلاين اقدام کنيد که توسط دولت کانادا بررسي مي‌شود و اگر امتياز لازم را کسب کنيد، دعوت‌نامه‌اي برايتان ارسال مي‌شود. هزينه مهاجرت از طريق اکسپرس اينتري براي يک فرد ????$ و براي يک زوج ????$ کانادا است. به علاوه وجوه تسويه حساب و تمکن مالي که بستگي به جمعيت خانواده دارد.

مهاجرت از طريق پناهندگي

پناهنده به شخصي گفته مي‌شود که به علت خطرات جاني‌اي که کشور A برايش ايجاد ميکند، تصميم به ترک آن گرفته و ديگر امکان بازگشت به آن را ندارد. در اين صورت کشور B به کمک اسپانسرها به او اجازه اقامت مي‌دهد. پناهندگي شامل دلايل مختلفي از جمله مذهبي، سياسي، جنسي، نژادي و اجتماعي است. هزينه پناهندگي به کانادا، بسيار ناچيز است و شما تا يک سال از همه نظر تحت حمايت مالي خواهيد بود‌ و حتي اگر پس از گذشت يک سال هم، مجددا نيازمند شناسايي شويد، از شما حمايت بيشتري خواهد شد.

مهاجرت از طريق ازدواج

براي مهاجرت به کانادا از طريق ازدواج، بايد با يک تبعه‌ي کانادا ازدواج کرده و يا ثابت کنيد که او شريک زندگي شماست. فرد تبعه بايد تعهد دهد که تا سه سال اسپانسر و حامي همسرش باشد. البته در صورتي که خود شخص حمايت شونده، تمکن مالي کافي را نداشنه باشد. شايد اين روش بهترين روش مهاجرت نباشد اما نسبت به مهاجرت کاري و… سريعتر است.

لازم به ذکر است جهت اقدام به اين روش مهاجرت، هر دو طرف بايد بالاي ?? سال باشند و بتوانند اصالت رابطه خود را اثبات کنند. اگر ازدواج به جدايي ختم شود، اسپانسر تا سه سال نمي‌تواند اسپانسر شخص ديگري شود.

مهاجرت خانوادگي به کانادا

از آنجايي که فرهنگ کانادا به انسجام خانواده اهميت زيادي ميدهد، در اکثر روش‌هاي مهاجرت آن قادر خواهيد بود که همسر قانوني و فرزندان وابسته (زير ?? سال مجرد) را همراه خود ببريد البته به شرطي که بتوانيد تمکن مالي براي حمايت از آن‌ها را اثبات کنيد. لازم به ذکر است فرزندان همسرتان هم، فرزند وابسته به شما محسوب مي‌شوند.

نکته: حتي اگر بعد از مهاجرت طلاق بگيريد، تعهد مالي شما به همسرتان از بين نخواهد رفت.

مهاجرت از طريق برنامه‌هاي استاني

طي سال‌هاي اخير، استان‌هاي مختلف کانادا، برنامه‌اي به نام برنامه نامزد استاني که به PNP معروف است را مطرح کرده و نيروهاي کار خارجي جهت تکميل بازار کار خود جذب مي‌کنند. طي يک آمار از سايت Canadim در سال آينده بيش از ??/??? مهاجر از سر تا سر دنيا از اين طريق به کانادا مهاجرت مي‌کنند. برخي استان‌ها براي جذب نيروي خارجي حتما ارتباط نامزد با استان را مورد بررسي قرار مي‌دهند امّا برخي ديگر صرفاً به تبحّر شخص براي تامين نياز بازار آن استان توجه مي‌کنند. بعد از اينکه توسط استان پذيرفته شديد، بايد جهت اقامت دائم کانادا به دولت فدرال درخواست دهيد. هزينه‌هاي مهاجرت به اين روش تفاوت چنداني با اکسپرس اينتري ندارد و فقط چند قبض مازاد بر آن خواهيد داشت.

شرايط مهاجرت به کانادا

با توجه به روش‌هاي گوناگون مهاجرت به کانادا که توضيح داده شد، شرايط هر روشي ممکن است با روش ديگر متفاوت باشد؛ چرا که هر راهي قوانين خود را دارد و در واقع طبق همين شرايط ويژه هر روش، روش مناسب براي هر شخص به او پيشنهاد مي‌شود. شرايطي که براي مهاجرت به کانادا بايد مورد بررسي قرار بگيرند، در ادامه آورده شده است:

شرايط سني

سن، يکي از المان‌هايي است که در هر روش با روش ديگر متفاوت است و حتي در روش مهاجرت تحصيلي، مهاجرت براي هر مقطع، محدوديت سني خاص خود را دارد. اما در حالت کلي در اکثر روش‌ها، سن يک محدوديت شناسايي نمي‌شود و سن مناسب تنها يک پوئن مثبت محسوب مي‌شود.

مدرک زبان

قبل از مهاجرت به هر کشوري، بهتر است با زبان رسمي آن کشور آشنا شويم تا در برقراري ارتباط و روزمرگي‌ها به چالش برنخوريم! تسلط به زبان انگليسي و گاهاً فرانسوي در جريان مهاجرت به کانادا ضروري است امّا در اکثر روش‌ها بدون مدرک رسمي زبان و آيلتس هم مي‌توان براي مهاجرت اقدام کرد.

مدرک دانشگاهي و دانشگاه‌هاي مورد تاييد

در اکثر روش‌هاي سرمايه گذاري و..‌‌. نداشتن مدرک دانشگاهي تاثير چنداني ندارد‌. امّا براي مهاجرت تحصيلي به کانادا بايد در هر مقطع، مدرک مقطع پيشين را با معدل حداقل ?? داشته باشيد. در ضمن سطح علمي و رزومه‌ي شما، از دانشگاه مبدا شما اهميت بيشتري دارد.

وضعيت تاهل

وضعيت تاهل متقاضي، اهميت چنداني در روند مهاجرت ندارد و حتي در برخي روش‌ها مي‌توانيد ويزاي همراه داشته باشيد و در صورت وجود تمکن مالي، به همراه خانواده مهاجرت کنيد.

وضعيت سربازي

همانطور که ميدانيد، اگر مشمول سربازي باشيد، حق خروج از کشور را نداريد اما مي‌توانيد با خريدن سربازي يا گرو گذاشتن وثيقه، موفق به اخذ پاسپورت شويد.

هزينه مهاجرت به کانادا

هزينه‌هاي مهاجرت به کانادا، با در نظر گرفتن فاکتورهاي زيادي، متغير است. در صفحه‌ي تحصيل در کانادا، به صورت مفصل از هزينه‌هاي مربوط به اپلاي تحصيلي و زندگي دانشجويي صحبت کرديم. براي کسب اطلاعات درباره‌ي ويزاي استارتاپ کانادا هم مي‌توانيد به صفحه‌ي لينک شده، مراجعه کنيد؛ ميزان سرمايه‌ي مورد نياز براي مهاجرت از طريق سرمايه گذاري، پيش از اين در جدولي به صورت کلي آورده شد. در اين قسمت قصد داريم هزينه‌هاي اکسپرس اينتري که ارزان‌ترين روش مهاجرت به کانادا محسوب مي‌شود را مطرح کنيم. اطلاعات جدول زير برگرفته از صفحه‌ي اکسپرس اينتري مي‌باشد.

منبع: golchin

بررسي شرايط دريافت اقامت و مهاجرت به کانادا !

کانادا يکي از زيباترين و توسعه يافته‌ترين کشورهاست و همين موضوع، افراد زيادي را براي اقامت و مهاجرت به کانادا ترغيب کرده است. اين کشور که واقع در آمريکاست، برنامه‌هاي زيادي براي جذب سرمايه و استعدادها از سرتاسر جهان دارد و طي همين سياست‌ها، توانسته حتي از آمريکا و کشورهاي اروپايي هم از نظر محبوبيت بين مهاجران، پيشي بگيرد. يک مزيت مهم که اشخاص زيادي را به برنامه ريزي براي اقامت و مهاجرت به کانادا تشويق کرده، روش‌هاي متنوعيست که براي اقدام وجود دارد؛ با هر سرمايه، ايده و استعدادي که داشته باشيد ميتوانيد راهي براي اقامت در کانادا پيدا کنيد.

چرا کانادا بهترين کشور براي مهاجرت است؟!

اگر بگوييم کانادا بهترين و مهاجرپذيرترين کشور در جهان است، مبالغه‌اي در کار نيست! وقتي مي‌گوييم مهاجرپذير يعني دولت کانادا از طريق جذب مهاجر باعث پيشرفت و توسعه‌ي بيشتر کشور خود مي‌شود و از طرفي امکانات و فراواني را در اختيار مهاجرانش قرار مي‌دهد تا اقامت در کانادا را تبديل به هدف و روياي اشخاصي کند که به هر دليلي به فکر ترک کشور خود هستند.

اگر بخواهيم به طور کلي نتيجه‌گيري از اين مقاله داشته باشيم بايد گفت اگر تمکن مالي کافي براي پوشش هزينه‌هاي اين کشور داشته باشيد، زندگي آرام و مرفه در اين کشور برايتان تضمين شده است و مزاياي اقامت در کانادا آنقدر متعدد و حائز اهميت است که مي‌توان از معايب آن چشم‌پوشي کرد.

روش‌ هاي مهاجرت به کانادا

کانادا سالهاست قصد دارد بخش عظيمي از کمبود جمعيت خود را از طريق جذب مهاجر جبران کند؛ طبق اين برنامه تا چندين سال سياست هاي جذب مهاجر اجرا خواهند شد. نکته ي مثبتي که در اين برنامه ها وجود دارد اين است که شما از هر قشر و گروهي که باشيد رهي براي ورود به کانادا خواهيد يافت؛ البته اگر شرايط و شايستگي‌هاي لازم را داشته باشيد. ليست زير شامل رو‌ش‌هاي مهاجرت به کاناداست که با کليک روي هر کدام، ميتوانيد توضيحات مربوطه را مطالعه کنيد.

مهاجرت کاري به کانادا

مهاجرت کاري به کانادا يک روش مناسب براي مهاجرت است چرا که کانادا به فکر جذب نيروي کار خبره و باتجربه‌ي خارجي از طريق روش‌هاي مختلف و همچنين جذب کارآفرين براي ايجاد اشتغال براي شهروندان کانادايي است.

برخي از شرايط مهم و مشترک اخذ ويزاي کار کانادا در جدول زير آورده شده است؛

عنوان

محدوديت

سن

50- سال

سابقه کاري

1+ سال

مدرک تحصيلي

حداقل ديپلم

سطح زبان

آيلتس 5+

امتياز (از 100)

67

همانطور که گفته شد، کانادا در حال حاضر بازار کار خوبي دارد، اما طي يک آمار، موارد زير بيشترين موقعيت‌هاي شغلي باز و بالاترين حقوق را دارند؛

  • مشاغل پزشکي و داروسازي
  • مشاغل مديريتي و MBA
  • مشاغل حوزه فناوري
  • علوم مهندسي
  • مشاغل فني
  • مالي و اداري
  • وکالت و حقوق
  • بازاريابي و ارتباط با مشتري

x3_0rer.jpg

مهاجرت تحصيلي به کانادا

مهاجرت تحصيلي به کانادا از روش‌هايي است که به ويژه بين دانشجويان ايراني، بسيار محبوب است. رنک علمي بالاي دانشگاه‌هاي کانادا باعث شده تا هر دانشجويي در دنيا، آرزوي تحصيل در کانادا را داشته باشد.

مهاجرت تحصيلي به کانادا، به تنهايي نمي‌تواند تضميني بر اخذ اقامت دائم باشد اما قطعا مقدمه‌ي خوبي براي رسيدن به آن است. مهاجرت تحصيلي اصولا در مقاطع ارشد و دکترا انجام مي‌شود و در هر مقطع نياز به معدل بالاي ?? مقطع قبلي و آيلتس حداقل ? داريد. هزينه تحصيل نيز بسته به مقطع و رشته تحصيلي متفاوت است. اگر مي‌خواهيد دقيق‌تر و جزئي‌تر درباره‌ي اين روش مهاجرت بخوانيد، شما را به مطالعه‌ي صفحه‌ي مهاجرت تحصيلي به کانادا دعوت مي‌کنيم.

مهاجرت از طريق سرمايه گذاري

ويزاي سرمايه گذاري کانادا به افرادي اعطا مي‌شود که از طرق مختلف حد مشخصي از سرمايه را به اقتصاد اين کشور تزريق کنند. رايج ترين روش‌هاي سرمايه‌گذاري عبارتند از استارتاپ، کارآفريني و سرمايه گذاري استاني.

دو مورد اول به مدرک ليسانس، امتياز کافي و حداکثر ?? سال سن نياز دارد اما سرمايه گذاري استاني هيچ يک از اين شرايط را ندارد. در جدول زير حداقل سرمايه مورد نياز هر روش را بررسي مي‌کنيم؛

عنوان

حداقل سرمايه

استارتاپ

30 هزاردلار

کارآفريني

100 هزار دلار

استان کبک

2.1 ميليون دلار

بريتيش کلمبيا

200 هزار دلار

نواسکوشيا

150 هزار دلار

همانطور که مشاهده کرديد، ارزان ترين روش سرمايه گذاري در کانادا، تاسيس استارتاپ است.

اکسپرس اينتري

اکسپرس اينتري از بهترين روش‌هاي مهاحرت به کانادا مي‌باشد که همانطور که از نامش پيداست، سريعترين راه است و کانديدهايي که از اين طريق اقدام مي‌کنند در کمتر از ? ماه موفق به کسب اقامت کانادا خواهند شد. سه جريان مختلف در برنامه اکسپرس اينتري تعريف شده که کانادا قصد دارد از طريق آن‌ها ???/??? مهاجر جذب کند. اين سه جريان عبارتند از:

  • کارگر ماهر فدرال (FSW)
  • کلاس تجربه کانادايي (CEC)
  • مشاغل ماهر کانادا (FST)

اگر واجد شرايط يکي از اين سه جريان باشيد، مي‌توانيد براي ساخت يک پروفايل آنلاين اقدام کنيد که توسط دولت کانادا بررسي مي‌شود و اگر امتياز لازم را کسب کنيد، دعوت‌نامه‌اي برايتان ارسال مي‌شود. هزينه مهاجرت از طريق اکسپرس اينتري براي يک فرد ????$ و براي يک زوج ????$ کانادا است. به علاوه وجوه تسويه حساب و تمکن مالي که بستگي به جمعيت خانواده دارد.

مهاجرت از طريق پناهندگي

پناهنده به شخصي گفته مي‌شود که به علت خطرات جاني‌اي که کشور A برايش ايجاد ميکند، تصميم به ترک آن گرفته و ديگر امکان بازگشت به آن را ندارد. در اين صورت کشور B به کمک اسپانسرها به او اجازه اقامت مي‌دهد. پناهندگي شامل دلايل مختلفي از جمله مذهبي، سياسي، جنسي، نژادي و اجتماعي است. هزينه پناهندگي به کانادا، بسيار ناچيز است و شما تا يک سال از همه نظر تحت حمايت مالي خواهيد بود‌ و حتي اگر پس از گذشت يک سال هم، مجددا نيازمند شناسايي شويد، از شما حمايت بيشتري خواهد شد.

مهاجرت از طريق ازدواج

براي مهاجرت به کانادا از طريق ازدواج، بايد با يک تبعه‌ي کانادا ازدواج کرده و يا ثابت کنيد که او شريک زندگي شماست. فرد تبعه بايد تعهد دهد که تا سه سال اسپانسر و حامي همسرش باشد. البته در صورتي که خود شخص حمايت شونده، تمکن مالي کافي را نداشنه باشد. شايد اين روش بهترين روش مهاجرت نباشد اما نسبت به مهاجرت کاري و… سريعتر است.

لازم به ذکر است جهت اقدام به اين روش مهاجرت، هر دو طرف بايد بالاي ?? سال باشند و بتوانند اصالت رابطه خود را اثبات کنند. اگر ازدواج به جدايي ختم شود، اسپانسر تا سه سال نمي‌تواند اسپانسر شخص ديگري شود.

مهاجرت خانوادگي به کانادا

از آنجايي که فرهنگ کانادا به انسجام خانواده اهميت زيادي ميدهد، در اکثر روش‌هاي مهاجرت آن قادر خواهيد بود که همسر قانوني و فرزندان وابسته (زير ?? سال مجرد) را همراه خود ببريد البته به شرطي که بتوانيد تمکن مالي براي حمايت از آن‌ها را اثبات کنيد. لازم به ذکر است فرزندان همسرتان هم، فرزند وابسته به شما محسوب مي‌شوند.

نکته: حتي اگر بعد از مهاجرت طلاق بگيريد، تعهد مالي شما به همسرتان از بين نخواهد رفت.

مهاجرت از طريق برنامه‌هاي استاني

طي سال‌هاي اخير، استان‌هاي مختلف کانادا، برنامه‌اي به نام برنامه نامزد استاني که به PNP معروف است را مطرح کرده و نيروهاي کار خارجي جهت تکميل بازار کار خود جذب مي‌کنند. طي يک آمار از سايت Canadim در سال آينده بيش از ??/??? مهاجر از سر تا سر دنيا از اين طريق به کانادا مهاجرت مي‌کنند. برخي استان‌ها براي جذب نيروي خارجي حتما ارتباط نامزد با استان را مورد بررسي قرار مي‌دهند امّا برخي ديگر صرفاً به تبحّر شخص براي تامين نياز بازار آن استان توجه مي‌کنند. بعد از اينکه توسط استان پذيرفته شديد، بايد جهت اقامت دائم کانادا به دولت فدرال درخواست دهيد. هزينه‌هاي مهاجرت به اين روش تفاوت چنداني با اکسپرس اينتري ندارد و فقط چند قبض مازاد بر آن خواهيد داشت.

شرايط مهاجرت به کانادا

با توجه به روش‌هاي گوناگون مهاجرت به کانادا که توضيح داده شد، شرايط هر روشي ممکن است با روش ديگر متفاوت باشد؛ چرا که هر راهي قوانين خود را دارد و در واقع طبق همين شرايط ويژه هر روش، روش مناسب براي هر شخص به او پيشنهاد مي‌شود. شرايطي که براي مهاجرت به کانادا بايد مورد بررسي قرار بگيرند، در ادامه آورده شده است:

شرايط سني

سن، يکي از المان‌هايي است که در هر روش با روش ديگر متفاوت است و حتي در روش مهاجرت تحصيلي، مهاجرت براي هر مقطع، محدوديت سني خاص خود را دارد. اما در حالت کلي در اکثر روش‌ها، سن يک محدوديت شناسايي نمي‌شود و سن مناسب تنها يک پوئن مثبت محسوب مي‌شود.

مدرک زبان

قبل از مهاجرت به هر کشوري، بهتر است با زبان رسمي آن کشور آشنا شويم تا در برقراري ارتباط و روزمرگي‌ها به چالش برنخوريم! تسلط به زبان انگليسي و گاهاً فرانسوي در جريان مهاجرت به کانادا ضروري است امّا در اکثر روش‌ها بدون مدرک رسمي زبان و آيلتس هم مي‌توان براي مهاجرت اقدام کرد.

مدرک دانشگاهي و دانشگاه‌هاي مورد تاييد

در اکثر روش‌هاي سرمايه گذاري و..‌‌. نداشتن مدرک دانشگاهي تاثير چنداني ندارد‌. امّا براي مهاجرت تحصيلي به کانادا بايد در هر مقطع، مدرک مقطع پيشين را با معدل حداقل ?? داشته باشيد. در ضمن سطح علمي و رزومه‌ي شما، از دانشگاه مبدا شما اهميت بيشتري دارد.

وضعيت تاهل

وضعيت تاهل متقاضي، اهميت چنداني در روند مهاجرت ندارد و حتي در برخي روش‌ها مي‌توانيد ويزاي همراه داشته باشيد و در صورت وجود تمکن مالي، به همراه خانواده مهاجرت کنيد.

وضعيت سربازي

همانطور که ميدانيد، اگر مشمول سربازي باشيد، حق خروج از کشور را نداريد اما مي‌توانيد با خريدن سربازي يا گرو گذاشتن وثيقه، موفق به اخذ پاسپورت شويد.

هزينه مهاجرت به کانادا

هزينه‌هاي مهاجرت به کانادا، با در نظر گرفتن فاکتورهاي زيادي، متغير است. در صفحه‌ي تحصيل در کانادا، به صورت مفصل از هزينه‌هاي مربوط به اپلاي تحصيلي و زندگي دانشجويي صحبت کرديم. براي کسب اطلاعات درباره‌ي ويزاي استارتاپ کانادا هم مي‌توانيد به صفحه‌ي لينک شده، مراجعه کنيد؛ ميزان سرمايه‌ي مورد نياز براي مهاجرت از طريق سرمايه گذاري، پيش از اين در جدولي به صورت کلي آورده شد. در اين قسمت قصد داريم هزينه‌هاي اکسپرس اينتري که ارزان‌ترين روش مهاجرت به کانادا محسوب مي‌شود را مطرح کنيم. اطلاعات جدول زير برگرفته از صفحه‌ي اکسپرس اينتري مي‌باشد.

منبع: golchin

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 29
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 24
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 131
  • بازدید سال : 322
  • بازدید کلی : 4987
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی